پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205015
موسي کوليبالي و طيبي به استقلال تهران مي پيوندند
تاریخ انتشار : 1395/03/01 18:45:11
نمایش : 883
استقلال فصل پيش با وجود درخشش رحمتي، گل‌هاي زيادي خورد و اين فصل قصد خريد دو مدافع مياني جديد را دارد. دو مدافعي که شايد از بهترين خط دفاع ادوار ليگ برتر به اين تيم بيايند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار اوضاع خط دفاع استقلال در ليگ پانزدهم افتضاح بود. آن‌ها در يک بازي ۴ گل از پرسپوليس خوردند، بازي برده و قهرماني را با اشتباهات فاحش به تراکتورسازي واگذار کردند و يکي از ضعيف‌ترين خطوط دفاعي نيمه بالاي جدول را داشتند. اگر درخشش مهدي رحمتي نبود، معلوم نيست استقلال فصل را در چه شرايطي به پايان مي‌رساند. اول فصل، قرار بود مگويان روي نيمکت بنشيند و حنيف و حاج محمدي دو مدافع مياني استقلال باشند، اما عملکرد ضعيف اين دو نفر مگويان را تبديل به مهمترين مدافع مياني استقلال کرد.

فصل بعد، حنيف احتمالا از استقلال جدا خواهد شد و حاج‌محمدي هم معلوم نيست جايي در اين تيم داشته باشد. آبي‌ها در خط حمله سراغ خلعتبري رفته‌اند، در خط هافبک با بختيار رحماني و آندو مذاکره مي‌کنند و در پست دفاع راست با وريا غفوري توافق کرده‌اند اما در خريد مدافع مياني ناکام بوده‌اند. مدافعان مياني استقلال خوزستان، گزينه اصلي مديران استقلال براي حل مشکل خط دفاعي است. مدافعاني که فصل پيش در کنار خسوس، رکورد بهترين خط دفاع در ادوار ليگ برتر را شکستند و قهرمان شدند.

در ليست بهترين‌هاي اين فصل ليگ برتر، سيدجلال حسيني بالاترين نمره را بين مدافعان ليگ گرفته و کوليبالي و طيبي بعد از او در رده‌هاي بعدي قرار دارند. با توجه به جدايي عبدالله ويسي از استقلال خوزستان و پايان قرارداد اين دو بازيکن، بعيد نيست اين دو نفر فصل بعد به جاي اهواز، در تهران با پيراهن آبي بازي کنند.

منبع:وبسايت نود

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html